رویدادها آرشیو خبر ها
افشاگریِ تلخِ رسانه جنجالی؛ «وداع بانویِ اول یوونتوس با آندره ‌آ آنیلی»

افشاگریِ تلخِ رسانه جنجالی؛ «وداع بانویِ اول یوونتوس با آندره ‌آ آنیلی»

سرانجام عشقی که در یک دهه گذشته همواره زبانزد بسیاری از ایتالیایی‌ها بود به پایان رسید تا یووه تا اطلاع ثانوی دیگر عنوانِ «بانویِ اول یوونتوس» نداشته باشد!

 

وب‌سایتِ جنجالی Dagospia بالاخره به شایعات یک سال اخیر در خصوص سرد شدن رابطه میان آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس و «اِما وینتر» بانوی اول یوونتوس، پایان داده و خبر از جدایی این زوج در روز پنجم آوریل (بیش از دو هفته پیش) داده است.

 

همه چیز از خبر و عکس مجله چاپِ میلان «Chi» شروع شد؛ آنجا که این هفته‌نامه، عکس‌های جنجالی از ملاقات آنیلی با «دنیز آکالین» یکی از مدل‌های معروف ایتالیایی در یک کافه‌ و ثبت لحظه‌ای دراماتیک از آنها را منتشر کرد.

 

پاپاراتزی‌ها این بار شکاری بزرگ کرده بودند. رئیس جوانِ قدرتمندترین باشگاه ایتالیا خیلی زود اسیر حاشیه‌های رسانه‌ای شد و شاید اگر روزهای خوب یوونتوس در چندین سال اخیر نبود، جایگاه او بسیار پرحاشیه و متزلزل می‌شد.

 

پسرِ اومبرتو آنیلیِ بزرگ که به همراه «جان اِلکان» از ماه مه (مِی) سال 2010 به عالی‌ترین پست در یوونتوس رسیده، پنج سال قبل‌تر از این اوج‌گیری با اِما وینتر ازدواج کرده بود. وصلتی باشکوه که در منطقه اختصاصی خانواده آنیلی در ایالت پیه‌مونته‌ ایتالیا در بیست و پنج مایلی جنوب‌غربیِ شهر تورینو موسوم به «Villar Perosa» برگزار شد. ثمره این ازدواج نیز یک دختر و یک پسر است؛ بایا آنیلی 11 ساله و جَکُمُ (جاکومو) آنیلی 5 ساله. فرزندانی که قطعاً روزهای سختی در انتظار آنها خواهد بود.

 

کمتر طرفدار یووه پیدا می‌شود که تصویر این دو همراهِ همیشگی را که همیشه در جایگاه ویژه در کنار هم نشسته و بازی‌های یووه را تماشا می‌کردند، ندیده باشد. زوجی که کمتر پیش می‌آمد حتی در جلسات کمی تخصصی‌تر و کاری نیز فرصت در کنار همدیگر بودن را از دست بدهند. حالا و پس از سپری کردن کمتر از 11 سال زندگی مشترک، زندگی عاشقانه مرد همه کاره و بانوی نخستِ یووه به نقطه پایانی خود رسیده است.

 

گفتنی است روزنامه‌های مختلف دیگری از جمله توتواسپورت نیز این خبر را تایید کرده‌است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: